Vacature
Weert
MBO
Fulltime, Interim, Parttime
Ben jij secuur, klantgericht en beschik je over administratieve basiskennis? En ben jij daarnaast verantwoordelijk, proactief en heb je een dosis enthousiasme? Lees dan snel verder!
Voor onze vestiging in Weert zijn wij per direct op zoek naar een Allround administratief medewerker. Het betreft vervanging in verband met zwangerschapsverlof, met mogelijke optie tot verlenging.
Je hebt in deze functie een divers takenpakket op het gebied van facturatie, contractbeheer, HR en Inkoop.
Je hebt onder andere de volgende werkzaamheden:
- Het beheren van contracten en verwerken van mutaties
- Werkzaamheden ten behoeve van de facturatie
- Algemeen klantcontact zowel telefonisch als per mail
- Intern en extern contact omtrent wijzigingen en correcties in contracten en factuur gerelateerde zaken
- Het verzorgen van de salarisadministratie
- Opstellen van documenten zoals arbeidsovereenkomsten en autoregelingen
- Ondersteuning bij wagenparkbeheer
- Ondersteuning bij inkoopwerkzaamheden
Wie ben jij?
- Mbo werk- en denkniveau. Afgeronde administratieve opleiding is een pré
- Affinitieit met IT is een pré
- Relevante werkervaring is handig, maar je bent ook van harte welkom om te solliciteren als je nog geen relevante werkervaring hebt
- Goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal in woord en geschrift, beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een pré.
Wij bieden:
Een uitdagende, maar vooral afwisselende functie in een jonge en dynamische omgeving. Je krijgt veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid.
En daarnaast nog goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder:
- Marktconform salaris
- Een laptop van de zaak
- Uitgebreide pensioenregeling
- Flexibele starttijd tussen 08:00 uur en 09:00 uur
- Naast 24 vakantiedagen nog een verzuimbonus, leeftijdsbonus en de mogelijkheid tot het bijkopen van verlofdagen
- Jubileumbonussen
- Ontwikkelingsmogelijkheden met ons opleidingsbudget
- Thuiswerkregeling én thuiswerkbudget voor een betere privé-werkbalans
- Extra werknemersverzekeringen waaronder een ongevallenverzekering en een collectieve zorgverzekering
- Informele werksfeer met leuke teamuitjes en personeelsfeestjes
Interesse?
Solliciteer dan meteen via onderstaand formulier. Voor vragen of meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Maud Graven-Peeters via +31(0)495-456420 of via hr@becs.nl
Deze vacature delen
Direct solliciteren
"*" geeft vereiste velden aan